MiNa писал(а):AndreyU, а где вы видели шлем за 250гр? мне тоже нужно
в спортмастере тоже есть данная ценовая категория
MiNa писал(а):AndreyU, а где вы видели шлем за 250гр? мне тоже нужно
berz писал(а):MiNa писал(а):AndreyU, а где вы видели шлем за 250гр? мне тоже нужно
в спортмастере тоже есть данная ценовая категория
Pavko писал(а):или при таком бюджете это не имеет смысла?
олег писал(а):Pavko писал(а):или при таком бюджете это не имеет смысла?
Верно.
bugagager писал(а):А покажите кто нить фотографию разбитого шлема
Miraculous escape as schoolgirl walks away unhurt after car runs over her HEAD
By Daily Mail Reporter
A schoolgirl whose head was run over by a car miraculously walked away from the accident with only cuts and bruises. Savannah Haworth was riding home after passing her cycling proficiency test when she lost her balance and fell into the path of a car. The vehicle ran over her arm, shoulder and head but, amazingly, the 11-year-old escaped with just cuts and bruises.
The helmet she was wearing bore the brunt of the impact and shattered into pieces. Savannah's parents Harvey and Gillian believe if their daughter had not been wearing the protective head gear, she would now be dead. Accounts manager Harvey said: 'Without her helmet Savannah would have sustained serious head injuries or would have been killed. She's been a very, very lucky girl.'
bugagager писал(а):нах шлем одивать, типа просто плацебо.
bugagager писал(а):там пласмаска тупо отходила от пенопласта, прокатчики сказали что от жары так покорёжылся, вопрос остаётся открытым, нах шлем одивать, типа просто плацебо.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5